Spring til indhold

Om os

Helle Ask

Helle er oprindelig bankuddannet, men har siden 1992 haft stillinger i små som store internationale virksomheder udenfor bankverdenen, hvor hun har siddet med et bredt opgavefelt indenfor alle former for administration.

Siden 2008 hun drevet sin egen konsulentvirksomhed, hvor hendes mange kompetencer indenfor Personal Assistance, Event Management, opbygning og styring af kontorfunktioner, assistance ved optimering af eksisterende kontorfunktion, kalenderstyring samt rejsebestilling kommer til rådighed. Dette sammen med ledelseserfaring og en certificering i Teamledelse og Arbejdslyst gør Helle til det oplagte valg, hvis du er på udkig efter en fleksibel og skræddersyet løsning på lige netop dine administrative udfordringer.

Toben Ask

Torben er oprindelig uddannet som bankassistent. Efter 16 år i den finansielle sektor skiftede han til Retail-markedet hvor han som økonomi-ansvarlig for en kapitalejet butikskæde og efterfølgende som Retail Manager overtog det landsdækkende ansvar for driften af 24 detailforretninger.


Siden 2007 har han drevet selvstændig virksomhed, fortsat med fokus på det økonomiske, der ud over bogholderi også indeholder sparring og konsulentopgaver for små og mellemstore virksomheder med fokus på at få regnskabstallene til at fortælle en historie og bruge disse historier som baggrund for udvikling og fremtidig vækst.


Disse erfaringer trækker han også på, når han rådgiver start op virksomheder med alt fra konkretisering af den første idé til en faktisk forretningsplan og hjælp til opnåelse af finansiering m.m.